ارزانترین بلیط

پروازهای داخلی،رزرو رایگان پرواز خارجی،تور استانبول،تورهای مسافرتی خارجی

ارزانترین بلیط

پروازهای داخلی،رزرو رایگان پرواز خارجی،تور استانبول،تورهای مسافرتی خارجی

ویلای شهرکی یا مستقل

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

ویلای شهرکی یا مستقل

ابتدا بهتر است قبل از انتخاب ویلای شهرکی یا مستقل بدانید که، ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته می شود که در یک زمینی به مساحت بسیار بالا و به تعداد زیاد ساخته می شود. و ویلای مستقل به ویلایی گفته می شود که فرد در زمین خود شروع به ساخت یک ویلا به صورت مستقل می کند. برای خرید ویلا در شهریار و یا حتی ویلای مستقل با فدک ملک تماس بگیرید.

هر کدام این دو مورد دارای معایب و مزایایی می باشد. که بهتر است ابتدا آنها را بدانید وسپس با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنید.

اولین نکته راجع‌ به ویلای شهرکی که قابل کمی تفکر کردن است این می باشد که در ویلای شهرکی در شهریار یا مناطق دیگر تهران، چون این نوع ویلا ها باید دارای زمین بسیار بلند باشند پس داخل شهر نمی توان اینگونه ویلاها را یافت و باید اطراف شهر دنبال آن را گرفت.  همچنین به خاطر دور بودن آن قیمت فروشی آن نیز می تواند نسبت به ویلای مستقل کمتر باشد. پس باید دید علاقه به دور بودن شهر را دارید یا خیر؟

اما در رابطه با ویلای مستقل هم می توان این نکته را بیان کرد که وقتی این ویلا را انتخاب می کنید خود باید به فکر تامین امنیت و کارهای ساختمانی آنجا باشید. ولی در ویلاهای شهرکی همچون زندگی در آپارتمان می باشد. داشتن نگهبان ۲۴ساعته، باعث امنیت شهرک می شود.

پس اگر قصد اقامت دائمی در باغ ویلا را نمی خواهید، ویلا شهرکی در شهریار از نظر امنیت مناسب تر می باشد ولی نمی توانید همه چیز را نسبت به نظر خود انجام دهید و اگر قصد تغییر دارید باید حتمٱ از سایر ساکنین هم نظر خواسته و موافقتشان را جلب کنید. منظور این است که باید قوانین آن شهرک را قبول کرده و طبق آن کاری انجام دهید.

حال اگر به حریم شخصی خود اهمیت می دهید، ویلای مستقل بیشتر مورد پسند شما است. چون هر نظر و خواسته ایی که دارید را می توانید بدون اینکه نظر کسی را جلب کنید، انجامش دهید.

بهتر است این نکته را بدانید که ویلای مستقل جو آرام تر و بدون شلوغی نسبت به ویلای شهرکی دارد.

 در کل بهتر است بدانید که پیش از اینکه دنبال خرید ویلا در نزدیکی تهران باشید به مزایا و معایب ویلای مستقل و شهرکی بیشتر تمرکز کنید تا متوجه شوید کدام برای شما می تواند بهتر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۷
posteg posteg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی