ارزانترین بلیط

پروازهای داخلی،رزرو رایگان پرواز خارجی،تور استانبول،تورهای مسافرتی خارجی

ارزانترین بلیط

پروازهای داخلی،رزرو رایگان پرواز خارجی،تور استانبول،تورهای مسافرتی خارجی

فروش پوشاک ارزان

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

فروش پوشاک ارزان
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع جوراب استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت آشنایی با مقالات بیشتر در زمینه پوشاک استوک و لباس تاناکورا توصیه می نماییم به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
شاید بپرسید : تاناکورا چیست و نام تاناکورا از کجا آمد ؟ چرا نام تاناکورا با مهاباد گره خوده است ؟ این ها همه سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن شما خریدار لباس تاناکورا یا استوک خطور کند. جهت دریافت پاسخ این سوالات و آشنایی بیشتر با این موضوع به کانال ها و سایت ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
با توجه به تجربه ی مجتمع کیا استوک و شناخت ما از مارک ها و جنس ها در یک کار ابتکاری سایز بندی اجناس را با مدل های دیگر که از نظر کیفیت و قیمت در یک حد باشند تکمیل کرده ایم. یعنی سعی کرده ایم سایزبندی کامل باشد ولی سایزبندی در یک مدل خاص کامل نیست مثلا شلوار زنانه سایز های مختلف را دارد ولی ممکن است سایز 38 آن مارک کیابی بوده و سایز 40 آن مارک اسمارا. لازم به ذکر است تا حد ممکن سعی کرده ایم که از یک مارک استفاده کنیم.
این نکته روی فروش اثر بسیار مثبتی داره و خریداران پوشاک استوک می توانند جنس های خود را راحت و در کمترین زمان بفروشند و مشکلات کمتری داشته باشند.

مجتمع تجاری کیا استوک بنا به دلایلی که در سایت ذکر کرده ایم تصمیم گرفته پوشاک استوک را به صورت تکه ای برای فروش بگذارد. شاید خیلی از خریداران عمده پوشاک استوک و لباس تاناکورا این سوال برایشان پیش بیاید که چرا به صورت تکه ای؟ چرا پوشاک کیلویی ندارید ؟
دسته ای از پوشاک استوک :
شیک ترین و مجلسی ترین پوشاک استوک زنانه بهمراه نابترین کالای استوک راحتی و تو خونه ای را می توانید به همراه تنوع فراوان پوشاک استوک زنانه در مجتمع تحاری کیا استوک جستجو نموده و به انتخاب خود اهمیت دهید.
سخن آخر مدیر فروش :
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
posteg posteg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی